KezdőlapVásárlási információGyakran feltett kérdésekSegítség a vásárláshozKapcsolat
Samsung külső merevlemezek
2017. november. 21. kedd 07:00
Gyakran feltett kérdések
Át tudom venni személyesen a csomagot Budapesten?
Sajnos nem, jelenleg csak futárszolgálattal tudjuk kiküldeni a csomagokat.

Ha nem vagyok éppen a megadott szállítási címen?
Olyan szállítási címet adjon meg ahol napközben elérhető! Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítőt hagy telefonszámmal. A csomagról ezen a telefonszámon érdeklődhet és egyeztetnek egy következő időpontot. Amennyiben második alkalommal se sikerül a kézbesítés, harmadik alkalommal dupla szállítási költséget kell fizetni! Telefonszámát rendelésnél adja meg, hogy egyszerűbb legyen a kézbesítés, hamarabb kapja meg a csomagot.

 

Mennyi idő alatt kapom meg a csomagot?
Házhoz szállítás rendeléstől számítva általában 3 munkanap, amennyiben minden termék van készleten és nem kell külön beszereznünk. Szombat, vasárnap illetve magyar és szlovák ünnepnapokon nincs rendelés feldolgozás/kézbesítés.

 

Mennyibe kerül a házhoz szállítás díja?
Futárszolgálattal történő kiszállítás: súly alapján számolja a webáruház. 25.000 Ft összegű rendelés felett INGYENES, nincs kiszállítási költség.

 

0 - 3 kg 1590 Ft
3.01 - 5 kg 1750 Ft
5.01 - 10 kg 1800 Ft
10.01 - 15 kg 1950 Ft
15.01 - 20 kg 2300 Ft
20.01 - 25 kg 2550 Ft
25.01 - 30 kg 2800 Ft
30.01 - 40 kg 3100 Ft

 

Milyen időpontban jön a futár?
Általában munkaidőben, 8-17h között. Fontos hogy megadja telefonszámát hogy a futár tudjon Önnel egyeztetni ha esetleg nem tartózkodik a szállítási címen.

 

Mit kell tennem ha a csomag sérült?
Amennyiben a csomagon látszik hogy sérült, szakadt, törött, nyomódott, kérjen a futártól kárjegyzőkönyvet. Károkat a kiszállítást követő 7 napon belül írásban jelezze futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre.


Külső merevlemezek rendelése raktárkészletről.